Doctorii „de” teatru!

-

Întrebarea zilei pentru „doctorii” care vor participa la operați(une)a „Genocidul teatrelor bucureștene”:

Aflu (pe surse) că cei mai multi (dintre puținii) „specialiști” care vor participa în comisiile de „numire” a managerilor pentru teatrele bucureștene din subordinea PMB și CGMB sunt doctori în teatru. Că unii dintre dânșii au participat și la evaluările din 2022; posibil ca dna Fedorca (executiva culturii PMB-iste) să nu (mai) gasească alți „profesioniști” atât de obedienți care să ia parte la PSEUDOreforma executată de dânsa în spiritul „progresismului neo-marxist”… de România.

Chiar veți strivi personalitatea/identitatea/ specificul a 10 teatre bucureștene (pentru început), prin impunerea celor 27 de sarcini (identice), dintre care vreo 20 sunt devastatoare pentru instituții, pentru artiști, pentru public?!!!

Să fiu bine înțeleasă, acum nu pledez pentru pentru propria cauză; aceasta se rezolvă în justiție!

Să fiu bine înțeleasă, ACUM, pledez pentru teatrul românesc aflat în cea mai grea/bizară situație posibilă: distrugerea sa politică prin intermediul „specialiștilor” din domeniu!!!

Să fiu bine înțeleasă, eu pledez pentru teatrul pe care l-am slujit cu patimă și m-a slujit cu credință vreme de 33 de ani, făcându-mă un om vertical/ integu, cu o carieră împlinită!!!

Să fiu bine înteleasă, acum pledez pentru cei care vor deveni, cu inconștiență, manageri, crezând că vor fi în stare să evite cele 27 de porunci, în stilul pur românesc: „Las’ că mă descurc eu, n-o fi dracu’ așa de negru!”
Ba este! Și va fi mult prea târziu să mai dea îndărăt! Pentru că aceste porunci vor deveni „biblia de căpătâi” prin Contractul de management!

Să fiu bine înteleasă, chiar dacă par a fi singura care se exprimă public (doar în prima zi au citit articolul meu „Reforma teatrelor bucurestene – marca Fedorca” peste 600 de oameni și unii m-au sunat, mi-au scris în privat), sunt infinit mai mulți aceia care îmi dau dreptate!

Să fiu bine înțeleasă: veți participa la schimbarea dezastruoasă a teatrului bucureștean, implicit a teatrului românesc, pentru că această „reformă” distrugătoare se va rostogoli, asemeni bulgărului de zăpadă, și peste teatrele voastre, peste teatrele din țară!

Merită să platiți prețul acestei distrugeri pentru câteva mii de euro și faima de a vă numi „specialiști” in niște biete comisii de evaluare, în care prezența dvs. este pur decorativă sau cinic devastatoare?!!!

VEZI ȘI ARTICOLUL: Reforma teatrelor bucureștene – marca Fedorca – se finalizează cu succes!

CAIETE DE OBIECTIVE:

  1. Teatrul Nottara
  2. Muzeul Municipiului București
  3. Teatrul Dramaturgilor Români
  4. Teatrul Tineretului Metropolis
  5. Muzeul Național al Literaturii Române
  6. Opera Comică pentru Copii
  7. Teatrul Bulandra
  8. Teatrul Excelsior
  9. Teatrul Evreiesc de Stat
  10. Teatrul de Revistă „Constantin Tănase”
  11. Teatrul Mic
  12. Teatrul Ion Creangă
Marinela Țepuș
Marinela Țepușhttps://tepusa.ro
Este teatrolog și filolog. A fost secretar literar la Teatrul George Ciprian din Buzău, Teatrul Fani Tardini din Galați și la Teatrul Nottara din București. A fost directorul Teatrului Nottara din București și al Teatrului George Ciprian din Buzău. A primit, în 2018, Premiul Președintelui UNITEM pentru management, în cadrul Galei Premiilor UNITEM, ediția a XVII-a, iar în 2019, Premiul de excelență, în cadrul aceleiași Gale, ediția a XVIII-a. Activitate publicistică Din 1997, este critic de teatru, publicând (în calitate de redactor/ colaborator) cronici, interviuri, anchete, portrete, reportaje, în revistele: Scena, Luceafărul, Teatrul azi, Diagonale, precum și în ziare/ suplimente culturale: Rampa (Ziarul AZI), Ziarul de duminică, Gazeta Teatrului Național, Cotidianul, Adevărul literar şi artistic. Este membru UNITER și AICT.ro

Distribuie

Articole recente

Categorii

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Comentarii recente